Faceți căutări pe acest blog

luni, 3 iunie 2013

Bomboane Raffaello

Acum ceva vreme am facut un tort super care se orna cu aceste Bomboane Raffaelo de casa pe care le-am gasit . Si avand in vedere ca la fetita mea i-au placut tare mult aceste bomboane si mi se par o alternative mai sanatoasa la cele din comert, le fac ocazional cu placere.

Ingrediente:

-  250 g lapte praf
- 100 g zahar pudra
- 80 g nuca de cocos + inca cca 20 de grame pentru ornat
- 100 g unt
- cateva linguri frisca lichida
- cca 30 de bucati de migdale

Reteta este una simpla. De fapt cred ca e una dintre cele mai simple pe care le-am facut: amestecam laptele praf cu zaharul pudra, nuca de cocos, untul moale si lingurile de frisca (cam 3-4). In cazul in care compozitia este prea vascoasa semai  pot adauga cateva linguri de frisca lichida. Apoi am modeleat bilute  si am bagat in mijlocul fiecareia o migdala si apoi le-am tavalit prin nuca de cocos si prin bilute colorate pentru ornament.

POFTA BUNA!

Un comentariu:

  1. If you're looking to burn fat then you certainly have to start using this totally brand new personalized keto meal plan diet.

    To create this keto diet, licenced nutritionists, fitness trainers, and professional chefs have united to provide keto meal plans that are useful, decent, price-efficient, and fun.

    Since their first launch in 2019, 100's of clients have already transformed their figure and well-being with the benefits a professional keto meal plan diet can provide.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-proven ones provided by the keto meal plan diet.

    RăspundețiȘtergere