Faceți căutări pe acest blog

joi, 9 mai 2013

Biscuiti cu mac

Acum ceva vreme, navigand pe internet am gasit o reteta de biscuiti cu vaniliei, reteta pe care eu am adaptat-o si am transformat-o intr-o reteta de biscuiti cu mac.

Ingrediente

- 100 g unt
- 100 g zahar
- 1 ou
- 250 g faina
- 1 pliculet zahar vanilat
- 1 lingurita praf de copt

- 50-100 g mac. Eu adaug macul dupa ochi pana vad ca devine pestrit aluatul.

Untul moale(eu il scot din frigider in ultima clipa dar il topesc la micro), se amesteca cu zaharul si zaharul vanilat pana devine ca o crema (se poate folosi si mixerul). Se adauga oul si se mixeaza din nou bine. Apoi se adauga faina, praful de copt si putina sare si se omogenizeaza. Dupa ce le-am amestecat bine adaug si macul. Aluatul se pune in folie alimentara si se da la rece pentru minim 1 ora (eu in momente de graba l-am facut si direct si pot sa zic ca biscuitii au iesit la fel de buni).
Dupa ce au stat la frigider se modeleaza in forme de biscuti sau chiar cu mana si se aseaza pe hartie de copt intr-o tava de cuptor. Se baga la cuptor cca 20 de minute la 180 de grade C. Cand sunt gata incep sa se rumeneasca pe fund.

Si Voila:
 
 Pofta buna!

sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu