Faceți căutări pe acest blog

vineri, 10 mai 2013

Turta dulce cu cacao

O reteta ideala pentru un mic dejun sau in perioada sarbatorilor de iarna.

Ingrediente:

- 100 g unt
- 100 g zahar
- 1 ou
- 1 lingura cacao
- 175 g faina
- 1/2 lingurita ghimbir
- 1/2 lingurita scortisoara
- 1/2 lingurita cuisoare macinate
- 1 praf de copt

Pentru un mai bun amestec al ingredientelor se cerne faina impreuna cu condimentele, cacao si praful de copt. Se adauga apoi untul la temperatura camerei (sau chiar topit la micro cum imi place mie sa fac) si se freaca pana se obtine o compozitie granuloasa, ca niste firimituri. Se adauga oul si zaharul si se amesteca aluatul. Se obtine o compozitie de aluat parca mai moale decat la biscuitii obisnuiti.

Reteta originala recomanda sa se puna compozitia astfel obtinuta la rece minim 2 ore. Eu nu am avut timpul necesar asa ca am facut formele rotunde imediat ce am finalizat aluatul si l-am bagat la cuptor cca 15 minute la 180 grade C si mie mi se pare ca nu e nici o diferenta la rezultatul final. Cert e ca daca vreti sa modelati forme de biscuti e nevoie sa fie mai rece aluatul ca altfel se lipeste dar daca procedati ca si mine si faceti mana niste placintele cat de cat rotunde chiar nu e nevoie.

Noi am servit-o la mic dejun impreuna cu niste biscuti cu mac si o cafeluta in 3 culori.

Pofta buna!



sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu