Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 4 mai 2011

Paste cu salam si sos rosu


In zilele in care sunt in pana de timp si caut ceva mancare rapida aceasta este una dintre retetele la care apelez. Reteta merge si fara carne sau cu garnitura de carne facuta separat si se pot face diverse alte combinatii pe ingrediente. Eu am avut niste salam in frigider si am vrut sa o fac mai satioasa.

Ingrediente:

- 2-3 cepe medii
- 1/2 ardei sau gogosar (daca aveti la indemana, daca nu, merge si fara, eventual cu niste pasta de ardei). Eu am avut de la congelator.
- o cutie de rosii taiate sau 3-4 rosii proaspete
- 3-4 linguri ulei
- 1 salam mai micut (de care va place)
- vegeta, piper
- busuioc
- o cutie de paste (italienesti de preferat)

Preparare:

Intr-o oala se pune la fiert apa cu sare si se adauga pastele cand fierbe apa. Cand sunt gata se dau pe sub un jet de apa si se lasa la scurs.
Intre timp, intr-o alta oala se pune uleiul si salamul taiat bucatele mici si se prajeste putin amestecand ca sa nu se prinda. Apoi se adauga ceapa si ardeiul taiate cat mai marunt si se calesc pana ceapa devine sticloasa. Pentru a nu se arde se adauga putina apa. Peste acestea se adauga cutia de rosii sau rosiile fara pielita taiate marunt si se amesteca pana se patrund.
La final se drege de gust cu vegeta, piper si busuioc si se adauga pastele.

POFTA BUNA!

2 comentarii:

  1. Pastele sun bune Dar Nu recomand vegeta Puneți mirodenii proaspete în Rest e bun

    RăspundețiȘtergere
  2. Pastele sun bune Dar Nu recomand vegeta Puneți mirodenii proaspete în Rest e bun

    RăspundețiȘtergere