Faceți căutări pe acest blog

joi, 5 mai 2011

Tocanita din ficatel de rata cu orez si legume mexicane


De curand am descoperit ficatelul de rata si sincera sa fiu mi, se pare mai gustos decat cel de pui, mai dulce si parca mai consistent. Asa ca am adaptat o reteta de la ficatelul de pui si a iesit ceva tare gustos.

Ingrediente (pentru 4-6 portii):

Tocanita
- 2-3 cepe (dupa gust, mie imi place cu 3)
- 1 ardei
- 1/2 praz (se poate si fara dar mi se pare ca ii da o aroma tare buna)
- ulei cateva linguri
- 2-3 linguri bulion
- 1 kg ficatei de rata
- cca 1/2 l lapte
- sare

Garnitura:
- 700 g orez
- 1 punga de legume mexicane
- 100 g unt
- sare si putin curry

Preparare:

Pentru tocanita se taie marunt ceapa si ardeiul iar prazul rondele si se pun in ulei la prajit cateva minute. Apoi se adauga bucatile de ficatel care au fost anterior spalate si curatate si se adauga putina apa, cat sa aiba in ce sa fiarba. Dupa ce se vede ca s-au patruns, se adauga bulionul si apoi laptele. Se lasa la fiert pana ficateii sunt facuti si eventual se completeaza cu putin lapte astfel incat sa aiba aspect placut. Se condimenteaza dupa gust.

Pentru garnitura, se spala orezul si se pune la fiert in multa apa. Cand e gata, se scurge intr-o sita si se spala cu apa, astfel incat nu se va lipi.
De asemenea, intr-o tigaie, se pune unt la topit si se adauga legumele mexicane, sarea si curry si se gatesc conform instructiunilor de pe ambalaj.

POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu