Faceți căutări pe acest blog

vineri, 10 iunie 2011

Ciuperci umplute cu branza de burduf si legume

Este o reteta intradevar delicioasa si in acelasi timp usoara.

Ingrediente:

- 700 g ciuperci de dimensiune medie
- 300 g branza de burduf
- 1 ceapa
- 1/4 praz
- 1 ardei rosu
- 200 g salam sau sunculita (eu am avut acasa niste salam)
- marar, patrunjel dupa gust
- ulei de masline

Preparare:

Ciupercile se curata de pielita si se rup coditele astfel incat sa se poata umple cu amestecul pe care il facem in continuare. Se spala rapid ca sa nu se imbibe cu prea multa apa.
Intr-un vas se pune branza, ceapa si prazul taiate cat mai marunt, ardeiul si salamul taiate bucatele si verdeata tocata si se amesteca bine. Daca nu aveti ce face cu coditele de la ciuperci sau compozitia e prea putina se pot toca si aceastea si adauga in amestec.
Cu acest amestec se umple fiecare ciupercuta si se aseaza intr-o tava de cuptor. Deasupra se stropesc cu foarte putin ulei si se baga la cuptor 20-30 de minute la temperatura medie. Nu este necesar sa se puna apa (eu nici nu recomand) in tava deoarece ciupercile au retinut suficienta la spalare astfel incat sa nu se prinda.

Imi pare rau ca nu am pozat produsul final. Cu siguranta le voi mai face si atunci o sa postez si poze.

POFTA BUNA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu