Faceți căutări pe acest blog

joi, 21 martie 2013

Spaghete cu sos ragu

Iata inca o reteta delicioasa cu spaghete (merge cu orice fel de paste) pe care am facut-o ieri dar nu am avut timp sa postez reteta. Aceasta varianta de sos este si cea pe care o folosesc la lasagna (cu doar putine adaugiri), reteta pe care la fel am imortalizat-o dar nu am avut timp sa o postez.

Ingrediente
- 500 g carne vitel
- 3-4 cepe medii spre mari
- 1 morcov
- 1 gogosar
- 750 ml suc de rosii
- 1 lingura si jumatate de zahar
- 1 lingurita chimen
- 1/2 lingurita busuioc
- 1/2 lingurita oregano
- ulei
- vegeta, piper

Se curata ceapa si morcovul si se dau pe razatoarea de la mixer (razatoare mai mare). Se pun cateva linguri de ulei la incins si se adauga ceapa si morcovul. Se taie gogosarul si se adauga si el. Carnea am tocat-o acasa dearece prefer sa stiu sigur ce contine si o adaug peste ceapa si morcov cam dupa 5 minute.  Lasam asa la prajit 2-3  minute si apoi acoperim carnea cu apa si lasam sa fiarba cca 45 de minute, timp in care amestecam si verificam sa nu se prinda si eventual adaugam apa.
Cand e aproape gata carnea adaugam sosul de rosii si apoi dam gust adaugand vegeta si piper, zaharul, chimen, busuioc si oregano.

Trebuie sa incercati sa vedeti ca va lingeti pe degete.

POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu