Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 20 martie 2013

Supa crema de ciuperci

Astazi am facut aceasta reteta de supa delicioasa si avand in vedere ca am reusit sa fac si poza am zis sa o impartasesc cu voi. Pe langa faptul ca este extrem de simpla si rapida este si extraordinar de delicioasa. Deja imi lasa gura apa si imi vine sa mai mananc o portie.

Ingrediente pentru 3-4 portii

- 300 g ciuperci
- 2 cepe medii
- 1/4 morcov
- 1/4 gogosar mic
- 1 lingura faina
- vegeta, piper
- un varf de cutit de nucsoara
- 4 catei mici de usturoi
- 200 ml smantana dulce
- putin ulei sau unt

Am dat pe razatoare ceapa si morcovul si le-am pus la calit in putin ulei. Intre timp am curatat si usturoiul pe care l-am tocat si adaugat langa ceapa si morcov. Dupa cateva minute am adaugat ciupercile si gogosarul taiat fasii. Eu am folosit ciuperci congelate ca mi-a fost mai comod sa nu trebuiasca sa curat si sa le tai. Le-am lasat asa 5 minute la calit si apoi am scos cam doua linguri de ciuperci pe o farfuri (ca sa imi ramana la final si niste ciuperci intregi) si am adaugat lingura de faina pe care am amestecat-o bine in compozitia de mai sus. Apoi am adaugat cam 600 ml de apa, am condimentat cu vegeta si piper si am lasat 15 minute sa fiarba impreuna.

Cand au trecut cele 15 minute am luat compozitia de pe foc si am pasat-o cu blenderul.

Apoi se pune iarasi pe foc si se adauga smantana si nucsoara si se mai lasa impreuna sa dea un clocot.
La final se adauga ciupercile intregi pe care le-am scos la inceput pe farfurie.

Este super, super gustoasa.

Sa aveti POFTA BUNA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu